بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۰۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرایی شدن همسان‌سازی ۳۰-۳۰-۴۰ بازنشستگان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۳ خبرداد.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

به گزارش بازارکار از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی »در سیصد و بیست و  نهمین نشست شورای عالی کار با نوید به بازنشستگان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: هرآنچه مجلس شورای اسلامی برای پرداخت به بازنشستگان کشوری تصویب کرده است به علاوه همسان سازی ۴۰-۳۰-۳۰ به محض تامین اعتبار در سال  آینده پرداخت خواهد شد.
 
مرتضوی افزود:به این ترتیب امید می رود سطح میزان دریافتی بازنشستگان ظرف مدت ۳ سال با حقوق کارگران و کارمندانی که فعال هستند همسان سازی شود. این بدان معنا است که میزان دریافتی بازنشستگان در پایان سال سوم برنامه معادل 90 درصد افراد شاغل همتراز خواهد شد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد که در سال آینده ۱۳۰ همت از محل مطالبات معوق سازمان تامین اجتماعی وصول  می شود تا به این واسطه بتوانیم طرح همسان‌سازی ۳۰-۳۰-۴۰ را در سازمان تامین اجتماعی نیز محقق کنیم.
 
مرتضوی خاطرنشان کرد: سال آینده ان‌شالله برای کارگران و بازنشستگان عزیز سال مطلوبی است و امیدوارم بتوانیم دغدغه این عزیزان را به آرامش تبدیل کنیم.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر