بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۵۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای حکم رئیس جمهور به شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه در مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از این منظر مهم است که می‌تواند بخشی از سردگمی دستگاه‌ها را مدیریت کند و یک نوع همکاری بین دولت و شهرداری تهران به وجود بیاید تا مقابله جدی‌تری با آسیب‌ها صورت بگیرد.
جمعه ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه مشکل جدی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی این بوده که ما همواره با تشتت و سردرگمی مواجه بوده‌ایم، اظهار کرد: این سردرگمی به این شکل است که بیش از ۲۰ دستگاه در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسئولیت دارند و همین باعث شده هیچ‌گاه نتوانیم تصمیمی با مرکزیت واحد بگیریم.
وی ادامه داد: در مجلس یازدهم این ایده را مطرح کردیم که وزارت امور اجتماعی راه‌اندازی شود تا بتوان این تشتت را مدیریت کرد؛ این سردرگمی در آمار مشخص است به طوریکه آماری از کودکان کار، زنان و مردان با مشکل خاص و معتادان وجود ندارد و آمار دستگاه‌های مختلف در این زمینه متفاوت است.
نادری با بیان اینکه ساده‌ترین گام برای سیاست‌گذاری این است که آمار درستی برای برخورد با یک پدیده داشته باشیم، تصریح کرد: اعطای حکم رئیس جمهور به شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه در مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از این منظر مهم است که می‌تواند بخشی از سردگمی دستگاه‌ها را مدیریت کند و یک نوع همکاری بین دولت و شهرداری تهران به وجود بیاید تا مقابله جدی‌تری با آسیب‌ها صورت بگیرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شهرداری بخشی از ظرفیت را برای مدیریت این بخش دارد و ظرفیت‌های مورد نیاز دیگر را نیز باید ایجاد کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر