بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۸۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اخذ مجوز استخدام ۴۳۶ در قسمت‌های مختلف این دانشگاه خبر داد.
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

به گزارش بازارکار به نقل از ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در چند سال اخیر با چالش‌های زیادی در زمینه تأمین نیرو مواجه بوده و در بسیاری از موارد استخدام افراد در این مجموعه با نقد‌های صریح اهالی رسانه و حتی مسئولان استانی همراه بوده‌است.

یکی از نقد‌های وارده به مجموعه مدیریت بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد سیاست‌زدگی و دخالت سیاسیون به‌ویژه نمایندگان مجلس در این مجموعه بوده‌است و این معضل همچنان گریبانگیر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

گرچه به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد هرگونه استخدام در بدنه ادارات استان صرفاً با برگزاری آزمون امکان‌پذیر است، اما همچنان نقد‌هایی نسبت به بکارگیری نیروی خارج از ضابطه در بدنه ادارات استان فارغ از صحت یا رد آن وجود دارد.

سعید جاودان‌سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این رابطه اظهار کرد: ۴۳۶ نفر نیروی متخصص حوزه پزشکی، نیرو‌های خدماتی، حراستی و روان‌پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به‌کارگیری می‌شوند.

وی افزود: ۲۵۶ نفر از نیرو‌های تخصصی برای خدمت در مراکز درمانی استان پس از مراحل اخذ مجوز و آزمون استخدامی در بخش‌های پایانی به‌کارگیری هستند و به زودی مشغول به‌کار می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به وجود برخی آسیب‌های اجتماعی به ویژه خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: مجوز استخدام ۴۰ نیروی روانشناس برای خدمت در مراکز درمانی استان، شناسایی افراد آسیب‌پذیر و پیشگیری پیش از وقوع حوادث ناگوار اخذ شده‌است.

جاودان‌سیرت خاطرنشان کرد: به‌کارگیری نیرو‌های روانشناس پس از انجام مراحل استخدام و قانونی صورت می‌گیرد.

وی گفت: مجوز استخدام ۸۰ نیروی خدماتی و ۶۰ نیروی نگهبان برای خدمت در مراکز بهداشتی و درمانی استان اخذ شده است و این افراد پس از موفقیت در آزمون‌های استخدامی جذب می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به شبانه‌روزی شدن برخی مراکز درمانی، افزوده شدن برخی تجهیزات در بیمارستان‌های استان، افزود: چارت سازمانی دانشگاه علوم پزشکی در برخی موارد نیازمند به‌روزرسانی و تزریق نیرو‌های انسانی جدید است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر