بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۸۶۰
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش خبرداد؛
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری رویداد ملی آفرینو در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی در ابعاد آموزشی، تربیتی و فرهنگی در اردیبهشت ماه خبر داد.
سه‌شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به روند کاهشی تخلفات در حوزه مدارس و مراکز غیردولتی گفت: با نظارت قانونی و اعمال ضوابط و مقررات و برخورد قاطع با متخلفان، میزان تخلفات از بیش از هزار واحد به کمتر از دویست واحد در سال گذشته رسید که با برنامه‌ریزی‌های اجرایی قطعا روند کاهشی تداوم خواهد داشت.
محمودزاده با اشاره به اینکه فرایند تعیین شهریه در کارگروه‌های ویژه و با بررسی شاخص‌های تاثیرگذار مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد، افزود: شهریه مراکز تا پایان فروردین‌ماه و مدارس تا پایان اردیبهشت‌ماه به اطلاع خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهد رسید.
وی به پژوهش‌های متعدد در حوزه زبان نیز اشاره کرد و افزود: کتاب‌های تخصصی و آموزشی آموزشگاه‌های زبان در کشور ساماندهی خواهد شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر