بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۸۸۹
معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موسسه کار و تأمین اجتماعی ، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۴

به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این تفاهم نامه همکاری به امضای «حامد ویس کرمی» معاون امور تعاون و «شهرام محمدی» رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی رسید.
 
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: موسسه کار از دیرباز از لحاظ علمی جایگاه ویژه ای داشته و امروزه آگاهی سازی در حوزه آموزش و پژوهش از محور های اصلی فعالیت آن است. 
 
ویس کرمی افزود: حوزه تعاون با توجه به گستردگی، به تحول و روزآمدی در روش ها نیازمند است و این امر به جز آموزش از مسیر دیگری محقق نخواهد شد و نقش موسسه کار در این مسیر محوری است.
 
وی گفت: این آموزش ها منجر به رشد تعاونی ها، توسعه عمقی و کیفی آنها خواهد شد.
 
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی نیز امضای این تفاهم را موجب افزایش تعاملات علمی و پژوهشی بیشتر بین موسسه کار و تأمین اجتماعی و معاونت  امور تعاون دانست.
 تفاهم نامه مذکور با موضوع توسعه همکاری های دوجانبه برای هم افزایی ظرفیت های موجود در راستای گسترش فعالیت های آموزشی و تعمیم عدالت آموزشی به ذی نفعان و ایجاد زمینه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و انتشاراتی مشترک امضا شد. 
 
 این تفاهم نامه دوجانبه با هدف همکاری متقابل و مشترک آموزشی و پژوهشی طرفین جهت توسعه و ارتقای سطح دانش مخاطبین و گروه های هدف، ارزیابی تجارب و همکاری های پیشین،شناسایی چالش ها، مسائل و موانع موجود در زمینه فعالیت های آموزشی و پژوهشی، نیازسنجی اشتراکی، طراحی و برنامه ریزی، برگزاری، نظارت و صدور گواهی نامه دوره های آموزشی، به امضای طرفین رسید. 
 
برنامه ریزی جهت برگزاری آزمون های تخصصی مورد نیاز، همکاری در زمینه ارائه خدمات آموزشی مناسب برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره تعاونی ها، کارشناسان اجرایی ادارات کل استان ها و ادارات کل ستادی معاونت، اجرای مشترک پژوهش ها و طرح های تحقیقاتی کاربردی با همکاری ذی نفعان، تولید محتوای آموزشی به صورت الکترونیکی و یا در قالب کتب و نشریات کاغذی و محصولات فرهنگی از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر