بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۸۹۸
با حضور قائم مقام کمیته امداد ۶۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در استان خراسان جنوبی اهدا شد.
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد در مراسم تهدای ۶۲۰ سری جهیزیه و ۱۱۸۴ قلم لوازم ضروری بین نیازمندان خراسان‌جنوبی گفت: بر اساس راهبرد کمیته امداد در راستای اجرای قانونی جوانی جمعیت و ازدواج آسان در کنار آموزش و مشاوره خانواده‌ها تهیه جهیزیه نیز در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۹۲ هزار سری جهیزیه بین مددجویان تحت حمایت به ارزش سه هزار میلیارد تومان به جامعه هدف اهدا شده تا بتوانند زندکی خود را آغاز کنند.
قائم مقام کمیته امداد با تاکید بر این که براساس پیش‌بینی انجام شده برای سال ۱۴۰۳ پشت نوبتی برای جهیزیه نخواهیم داشت، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، نوعروسی به دلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج باز نخواهد ماند.
به گفته وی اقلام جهیزیه شامل پنج قلم نظیر یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی است.
صباغیان ادامه داد: یکی از مهمترین سیاست‌های کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات است که بر اساس آن جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار خانوار را با حضور ریاست جمهور در اسفند سال گذشته برگزار کردیم.
 وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی افراد تحت حمایت بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری همواره در دستور کار این نهاد است و در سال جدید هم برنامه جدی برای افزایش آمار خودکفایی وجود دارد و برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر