ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۵۲۹۳
رییس کل دادگستری گیلان گفت: مسئولان دامپزشکی استان باید کارشناسان امینی را برای نظارت بر گوشت های ذبح شده در نظر بگیرند زیرا عرضه گوشت فاسد امنیت روانی مردم را خدشه دار می کند.
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

 

به گزارش بازارکار، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه اهمیت دامپزشکی در سلامت و ایمنی مواد غذایی بر کسی پوشیده نیست تصریح کرد: شغل دامپزشکی با سلامت جامعه گره خورده است لذا از مشاغل حساس و مهم محسوب می شود.

وی با اشاره به توریست پذیر بودن استان گیلان و مصرف بالای گوشت در آن افزود: مسئولان دامپزشکی استان باید کارشناسان امینی را برای نظارت بر گوشت های ذبح شده در نظر بگیرند زیرا عرضه گوشت فاسد امنیت روانی مردم را خدشه دار می کند.

رئیس شورای قضایی استان با اعلام اینکه دادگستری استان حمایت و پشتیبانی و بستر لازم را برای نظارت دامپزشکان استان  به جهت حفظ سلامت و امنیت مردم فراهم می کند گفت: اولویت سازمان دامپزشکی باید حفظ و صیانت از سرمایه های دامی و رعایت ضوابط و معیارهای حریم بهداشتی اماکن دامی در مسیر ارتقاء سلامت عمومی جامعه باشد.

وی با تاکید بر ساماندهی صنوف و الزام آنان به رعایت اصول بهداشتی تصریح کرد: سازمان دامپزشکی باید در خصوص خط قرمزهای سلامت، حساسیت داشته و مردم را از موارد تخلف آگاه نماید.

 

ارسال نظرات