ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۵۳۰۶
با استعلام صندوق بازنشستگی کشوری برابر با مستندات و پاسخ مربوطه از سوی سازمان اداری و استخدامي کشور با مضمون مشولیت و ایضا ورود دستگاه های،نظارتی ، وزارت آموزش و پرورش به کسر مقرری مربوطه برابر ضوابط و مقررات مربوط ملزم گردید. مزید استحضار به منظور رفاه حال دانشجویان گرامی با توجه به فرآیند حقوق دریافتی این عزیزان در این مرحله به صورت ۳ قسط و بیشتر اقدام شده است.
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیرو درخواست دانشجو معلمان عزیز، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی در مورد کسر مقرری ماه اول دانشجو معلمان ارائه کرد :
با سلام و احترام 
ضمن آرزوی صحت و سلامتی  و توفیق روز افزون  و همچنین  قبولی طاعات و عبادات  و تبریک  عید سعید فطر. همچنان که مستحضرید مطابق ماده 100 قانون استخدام کشوری
(اصلاحی 1349/08/12)- درآمد صندوق بازنشستگی از وجوهی که از حقوق و تفاوت تطبیق حقوق و فوق‌العاده شغل مستخدمین رسمی و آزمایشی کسر می شود منحصر است به وجوه مذکور در‌ مواد 71 و 72 و تبصره 5 ماده 137 این قانون و مبلغ ماه اول هرگونه حقوق و تفاوت تطبیق حقوق و فوق‌العاده شغل مستخدم. در‌ صورت عدم کفایت وجوه صندوق بازنشستگی دولت مکلف است کمبود آن را در بودجه کل کشور از محل درآمد عمومی تأمین و پرداخت کند.
تبصره (اصلاحی 1349/08/12)- فوق‌العاده‌هاﻯ موضوع بندهاﻯ ب و پ و ت اصلاحی ماده 39 از تاریخ 1349.1.1 و فوق‌العاده موضوع بند (ج) اصلاحی ماده مزبور از تاریخ‌اجراﻯ مرحله اول قانون استخدام کشورﻯ به مستثنیات مندرج در ماده 71 اضافه می شود و تا زمانی که آئین‌نامه اجرائی بندهاﻯ ب و پ و ت اصلاحی‌ماده 39 به تصویب نرسیده است فوق‌العاده اشتغال خارج از مرکز و بدﻯ آب و هوا به ترتیبی که در مقررات سابق پیش‌بینی شده است قابل پرداخت و‌مشمول معافیت موضوع این تبصره خواهد بود. به استناد مستندات ارائه  شده  و براساس  رویه انجام شده از دانشجویان تعهد خدمتی وزارت آموزش و پرورش  در دوران تحصیل  مقرری مذکور کسر نمی شد و در زمان شروع اشتغال با محاسبه آن  به میزان مقرری سنوات مربوطه برابر با یک ماه حقوق از دانشجویان کسر و به حساب صندوق واریز و کارسازی می گردید 
بر همین اساس  با استعلام  صندوق بازنشستگی کشوری برابر با مستندات فوق و پاسخ مربوطه از سوی سازمان اداری و استخدامي  کشور با مضمون مشولیت و ایضا ورود دستگاه های،نظارتی ، وزارت آموزش و پرورش به کسر مقرری مربوطه برابر ضوابط و مقررات مربوط ملزم گردید. مزید استحضار  به منظور رفاه حال دانشجویان  گرامی با توجه به فرآیند حقوق دریافتی این عزیزان در این مرحله به صورت ۳ قسط و بیشتر اقدام شده است .

ارسال نظرات