ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۵۶۶۳
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید براینکه باید بر روی موارد فرار مالیاتی تمرکز کرد، گفت: مصارف مالیات در شهرهای مختلف نیز برای مردم به خوبی تبیین شود.
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

به گزارش بازار کار، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری عصر پنجشنبه در دیدار با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: باید با فرهنگ سازی و اخذ صحیح مالیات، زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود.

وی با اشاره به شعار سال ادامه داد: اگر در جامعه میان مسئولین و مردم همدلی وجود داشته باشد، علی رغم دشمنی دشمنان، مشکلات حل خواهد شد؛ چرا که مشارکت مردم می‌تواند در همه عرصه‌ها راهگشا باشد.

وی خطاب به مسئولین ادامه داد: تمام تلاش دشمن فاصله انداختن بین مردم و مسئولین است و هر چه با عملکرد خود این فاصله را کم کنید، توسعه، عمران و آبادانی کشور را به همراه خواهد داشت.

رییس جامعه مدرسین، اظهار داشت: باید با بهره گیری از مالیات و خودداری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده، به گونه‌ای که حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی نشود و زمینه را برای استفاده نسل‌های آینده از این نعمت فراهم کرد.

امام جمعه قم با اشاره به ضرورت استفاده از مالیات به عنوان یک منبع درآمدی خاطر نشان کرد: دولت ناگزیر است بخشی از هزینه‌ها را از طریق مالیات تأمین کند؛ اما آنچه که در این میان اهمیت دارد، پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای و عمل بر اساس یک شاخص واحد است.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور، گزارش مختصری از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

 

ارسال نظرات