ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۵۸۳۶
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: شرایطی را برای جذب 30 نیرو برای راننده پایه یک در نظر گرفته ایم.
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

به گزارش بازارکار و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا زارع در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به زودی 24 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اضافه خواهند شد، اظهار کرد: 8 دستگاه اتوبوس شهرداری نیز برای یک قطعه در انتظار تعمیر هستند و با اضافه شدن آنها بیش از 30 راننده پایه یک جدید نیاز خواهیم داشت. همچنین بحث بازنشستگی تعدادی از راننده ها نیز مطرح است.

وی افزود: شرایطی را برای جذب 30 نیرو در نظر گرفته ایم. در ابتدا فرم ارزیابی و آزمون و سابقه کار مدنظر خواهد بود و شرایط جسمانی نیز باید بررسی شود. تعدادی از راننده ها به دلیل دیسک کمر و تعدادی دیگر با جابجایی و موارد دیگر در حوزه های دیگر مشغول به کار هستند و به دنبال آن هستیم این بار 30 نیرو صرفا به عنوان راننده پایه یک جذب شوند و در همین حوزه فعالیت کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اعلام اینکه 35 اتوبوس در سطح شهر مشغول فعالیت است،تصریح کرد: با اضافه شدن اتوبوس های جدید به بیش از 65 دستگاه خواهیم رسید.

 

 

 

ارسال نظرات