ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۷۴۴
نشست بررسی پیش نویس تفاهم نامۀ همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با تراکتورسازی ایران در سایت مرکزی این گروه صنعتی در تبریز برگزار شد.
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

به گزارش بازارکار، حجت الله امانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در این نشست:بنیاد شهید و امور ایثارگران در تلاش است با جلب همکاری گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، خرید تراکتور برای ایثارگران آسان شود.
بنیاد شهید در نظر دارد طی تفاهم‌نامه‌ای با گروه صنعتی تراکتورسازی ایران زمینه ای را فراهم کند تا ایثارگران جویای کار و در عین حال دارای شرایطِ فعالیت در عرصۀ کشاورزی، با خرید آسان تراکتور صاحب شغل شوند.
با نهایی و عملیاتی شدن این تفاهم نامه که پیش نویس آن با پیگیری موثر سرپرست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و با تلاش تیمیِ همکاران معاونت تعاون و امور اجتماعی این استان تنظیم شده، گام بزرگی در جهت اشتغال و کارآفرینی برای ایثارگران جویای کار به ویژه برای اعضای جامعۀ ایثارگریِ ساکن در مناطق روستایی برداشته خواهد شد.
ناصر قربانیان، معاون بازاریابی و فروش تراکتورسازی ایران:این گروه صنعتی آمادگی خود را برای همکاری حداکثری با بنیاد شهید جهت تسهیل واگذاری تراکتور به ایثارگران اعلام می کند.
علی اکبر سلمانی سرپرست، رحمان اصلی زاده معاون تعاون و امور اجتماعی، احمد ابراهیمی رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی و غلامحسین علیاری کارشناس اشتغال اداره کل بنیاد آذربایجان شرقی نیز در این نشست حضور داشتند.

ارسال نظرات