ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۷۵۲
عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از پروژۀ متوقف شدۀ احداث کارخانۀ یک کارآفرین ایثارگر در ملکان بازدید کرد.
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

حجت الله امانی که توسط علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همراهی می شد،  و در جریان سفر به استان، به شهرک صنعتی ملکان رفت و از کارخانۀ تولید انواع پریفرم پت که متعلق به کریم رزقی ملکی، فرزند شهید والامقام علی رزقی ملکی است، دیدن کرد.
در این بازدید اعلام شد که کارخانۀ ملک پترو تک به رغم پیشرفت حدود 90درصدی و اعلام موافقت بانک عامل برای پرداخت تسهیلاتِ مورد نیاز با نرخ کارمزد 23درصد، بخاطر عدم ثبت سفارش واردات ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید و اختصاص نیافتن ارز نیمایی امکان بهره برداری ندارد.
این کارخانه که ظرفیت اسمی تولید سالانه 2000 تُن انواع بطری مواد آشامیدنی را دارد، در صورت بهره برداری برای 30 نفر به صورت مستقیم و برای 60 نفر به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.
عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بعد از استماع مشکل مطرح شده، قول داد به موازات پیگیری حل مشکل در سطح استان توسط خودِ کارآفرین، مراتب را به معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران منعکس کند تا این مساله با مساعدت اعضای کابینۀ دولت و وزرا حل و فصل شود.

ارسال نظرات