بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۶۷۶۵
بر اساس انتخاب داوران نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر»؛
با اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هفت اثر به مرحله پایانی نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» راه یافت.
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مرحله اول ۱۰۶ ایده به دبیرخانه نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» ارسال شد، سپس ۲۲ اثر به مرحله بعد رسید و در حال حاضر هفت اثر به مرحله پایانی این رویداد راه یافته است.
این هفت اثر با داوری اسدالله عظیم‌پور، آیدین مهدی‌زاده، محبوبه اسپیدکار، مجتبی دانشور و محمد غفاری انتخاب شدند.
بر همین اساس، با هدف ارتقای سطح کیفی ایده‌های ارایه شده و نحوه ارایه ایده‌ها در مرحله داوری پایانی، دومین دوره آموزشی توجیهی و راهبری (منتورینگ) در روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. اولین نشست آموزشی توجیهی نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» نیز فروردین با حضور مدرسان و شرکت‌کنندگان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
رویداد ایده‌پردازی «ثامر» با هدف جمع‌آوری ایده و استقرار نظام ایده‌پردازی و با بهره‌گیری از خلاقیت‌های تمامی کارکنان کانون پرورش فکری برای رسیدن به اهداف کانون برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود فراخوان نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» زمستان ۱۴۰۲ منتشر شد. براساس فراخوان این رویداد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر آن است تا در قالب استقرار رویداد ایده‌های نو با همکاری تمامی مربیان کانون پرورش فکری درباره روش‌های حل مسائل و ارتقای بهره‌وری سازمان، فعالانه اندیشیده و بدین‌طریق یک نظام هم‌فکری و هم‌اندیشی و زمینه بهره‌گیری از خلاقیت‌های تمامی مربیان کانون پرورش فکری برای رسیدن به اهداف کانون را فراهم آورد.
دبیرخانه نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» در معاونت پژوهش اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.
شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۷۹و ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۵۹ تماس بگیرند.

ارسال نظرات