ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۷۹۴
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با هدف توسعه دیپلماسی مهارت و نمایش توانمندی‌های مهارتی، نخستین دوره مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC) در گرگان در حال برگزاری است.
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

به گزارش بازارکار به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهرداد عظیمی» نخستین مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت (IFSC) را رویدادی با کارکرد‌های آموزشی، علمی، فرهنگی دانست. وی گفت: این رویداد که برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود، فرصتی برای عرضه توانمندی‌های مهارتی کشور‌های شرکت کننده، سنجش توانایی آن‌ها متناسب با آخرین استاندارد‌های روز دنیا و از همه مهم‌تر برای تبادل تجربیات بین کشورهاست.
عظیمی اشاره کرد: نمایندگان کشور‌های مختلف در ۵ قاره دنیا از فرصت دور هم بودن در این رویداد بین‌المللی برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و داشته‌های بی نظیر تمدنی جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهد کرد.
معاون وزیر کار خاطرنشان ساخت: این مسابقات دوستانه، باعث نزدیکی بین دولت، ملت‌ها و فرهنگ‌ها می‌شود و به هم افزایی در خلق فرصت‌ها کمک می‌کند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با نگاه به آینده و بر اساس مطالعات و تحقیقات مدون، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران بر توسعه توانمندی‌ها در زمینه‌های آموزشی و مهارتی مصمم است.
وی، توسعه دیپلماسی مهارت و مهارت آموزی را فراتر از مرزها، سرزمین و قلمرو به عنوان یک سیاست راهبردی خلاقانه و تعامل دو سویه با سایر کشور‌ها در اولویت دانست.
عظیمی با اشاره به فعالیت ۲۳ هزار آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در سطح کشور، خاطرنشان ساخت: بیش از ۶۰ درصد آموزش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از طریق مردم و بخش خصوصی انجام می‌شود.
معاون وزیر کار بر ضرورت آینده پژوهی و طراحی مسیر برای برنامه‌های کشور با نگاه به فراوانی آمار‌ها و وضعیت مشاغل در آینده و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی درتحقق نهضت ملی مهارت در گام دوم انقلاب و همراهی رسانه‌ها در تحقق شعار سال با واگذاری امور به مردم تأکید کرد.

ارسال نظرات