ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۸۳۵
فرماندار صومعه سرا خبرداد:
فرماندار صومعه سرا گفت: همانند دیگر شهروندان از عملکرد شورای اسلامی شهر صومعه سرا انتقاد دارم .
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

به گزارش بازارکار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا،  اسفندیار جوشن اظهار کرد: شورای شهر و شهردار باید در مواقع بحرانی حاضر و در کنار مردم باشند.

وی با اشاره بارش به باران چند روز گذشته و آب گرفتکی تعدادی از معابر و خیابان های شهر صومعه سرا افزود: بنده هم مثل شهروندان از عملکرد شورای اسلامی شهر صومعه سرا انتقاد دارم چرا که در روز حادثه هیچ کدام از اعضای شورای اسلامی را در کنار خود ندیدم.

فرماندار صومعه‌سرا در ادامه ضمن تقدیر از کارکنان زحمتکش شهرداری صومعه سرا ، و امداد گران هلال احمر و تبریک هفته هلال احمر با بیان اینکه رسیدگی به امورات شهر از وظایف ذاتی شورا و شهردار است،خاطرنشان کرد: در حادثه آبگرفتگی بنده به همراه مدیران دستگاههای اجرایی کار شورای شهر را انجام دادم.

جوشن خطاب به همه مدیران دستگاههای اجرایی و مدیریت شهری در شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: در مواقع بحران هر دستگاهی باید به وظیفه خود آشنا وآن را به درستی انجام دهد تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی همچنین منابع آب و شرکت آب و فاضلاب را مکلف کرد تا همکاری لازم را با شهردای در خصوص رفع مشکل آبگرفتگی و جمع آوری آب های سطحی را داشته باشند.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا ضمن تاکید بر مشارکت و هم افزایی ادارت در مواقع اضطراری گفت: اعضای ستاد بحران لازم است آخرین لیست تجهیزات، امکانات و ماشین آلات سبک و سنگین خود را در اختیار ستاد بحران فرمانداری قرار دهند تا ضمن به هنگام نمودن بانک اطلاعاتی فرمانداری در صورت نیاز سایر دستگاههای خدمات رسان شهرستان، همپوشانی لازم جهت خدمات رسانی بهتر صورت گیرد.

مهندس اسفندیار جوشن در بخش دیگری از سخنانش بر شناسایی مناطق آسیب پذیر و انجام اقدامات لازم برای کاهش خسارت‌های احتمالی تاکید و اعضای ستاد مدیریت بحران رامکلف کرد تا مستندات خود را جمع آوری و در اختیار استان قرار دهند.

 

ارسال نظرات