ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۸۴۱
نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس کار خود را در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی تمام کرده است، گفت: اکنون وقت آن است که مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مصلحت یعنی ایجاد امنیت شغلی را لحاظ تأیید و لحاظ کند.
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نگرانی کارکنان برخی شرکت‌ها از عدم تبدیل وضعیت شغلی آنها اظهار کرد: همه کسانی که در طول ماه‌ها و سال‌های مجلس یازدهم به دنبال این بودند که نمایندگان آنها در مجلس موضوع نیروهای شرکتی و تبدیل وضعیت آنها را پیگیری کنند، در جریان رسیدگی مجلس یازدهم بر این موضوع هستند.
وی افزود: مجلس یازدهم در یکی از آخرین روزهای کاری خود، بر مصوبه قبلی در این زمینه تاکید کرد و به دنبال تبدیل وضعیت این کارکنان است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در مجلس کار خود را انجام دادیم؛ هم قانون را تصویب کردیم و هم مصرانه به دنبال تبدیل وضعیت‌ها بوده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه مجلس در هر صورت کار خود را در این زمینه تمام کرده است، خاطر نشان کرد: اکنون وقت آن است که مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مصلحت یعنی ایجاد امنیت شغلی را لحاظ تأیید و لحاظ کند.

ارسال نظرات