ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۸۴۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری مهاجرین خارجی در استان قم از پیگیری اجرای طرح ساماندهی اشتغال و بازار کار اتباع ومهاجرین خارجی در استان قم خبر داد .
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷

به گزارش بازار کار، احمد حاجی زاده در نخستین جلسه ساماندهی اشتغال و بازار کار اتباع و مهاجرین خارجی در سالن جلسات امام حسن مجتبی (ع) استانداری با اشاره به ساماندهی اتباع خارجی در استان قم بدلیل جایگاه ویژه استان، افزود:  کلیه دستگاه های مرتبط با موضوع اشتغال باید از فرصت های پیش رو استفاده لازم را کرده و این مستلزم همگرایی دستگاه‌های مختلف در این موضوع است.

وی همچنین بر ضرورت رصد و نیاز سنجی وضعیت اشتغال استان در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی و دامپروری، صنعت و معدن،خدمات تاکید کرد.

معاون استاندار، با توجه به شرایط و حساسیت های موجود در استان، همه دستگاه ها را موظف به ایجاد هماهنگی و تعامل در راستای اجرای سیاست های دولت در حوزه مهاجرین خارجی نمود.

حاجی زاده در پایان گفت: اجرای سیاست های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت که تاسیس آن ازاقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه مهاجرت محسوب می شود باید با جدیت در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد .

ارسال نظرات