ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۸۷۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سه میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در کنار پرداخت هدایا به دانشجویان صاحب فرزند شده از اقدامات در حوزه دانشجویان است.
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

 

 

به گزارش بازارکار، دکتر آشوبی با اشاره به اقدامات انجام شده پیرامون صندوق رفاه دانشجویی مبنی بر پرداخت سالانه حداقل ۵۰ درصد ودیعه مسکن به دانشجویان فاقد مسکن گفت: حدود سه میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در کنار پرداخت هدایا به دانشجویان صاحب فرزند شده از جمله این اقدامات در حوزه دانشجویان است.

وی با بیان اینکه پنج درصد اعتبارات پژوهشی به تحقیقات خانواده محور اختصاص یافته، گفت: چهار طرح تحقیقاتی آسیب شناسی معضل جوانی جمعیت  در کلان منطقه یک  و تبیین مداخلات منجر به اصلاح آن  در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصویب شده است.

آشوبی  از تجهیز و  راه اندازی چندین مرکز تخصصی درمان ناباروری در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه سه مرکز تخصصی ناباروری در مرکز استان و علاوه بر آن در شرق و غرب استان نیز این مراکز فعال و هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از عقد قرارداد با سه مرکز ناباروری خصوصی با بیمه پایه جهت کمک به جوانی جمعیت و افزایش زادآوری خبر داد.

 

ارسال نظرات