ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۶۹۶۸
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از توافق برای راه‌اندازی دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه گرمسار خبر داد.
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

علی منصفی راد، در سفر به شهرستان گرمسار در نشست با رئیس دانشگاه گرمسار، از آمادگی این نهاد برای حضور در دانشگاه و اجرای برنامه های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... در این دانشگاه خبر داد. 

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و مورد وثوق مقام معظم رهبری، خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ارائه می کند، افزود: با توجه به ظرفیت های متعدد صنعتی و معدنی در شهرستان گرمسار، حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه گرمسار، می تواند ارتباط صنعت و دانشگاه را تقویت کند. 

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: ما در حوزه فرآوری مواد معدنی، خصوصاً معادن نمک در شهرستان گرمسار، برنامه های متنوع و متعددی داریم، و ان‌شاءالله با همکاری دانشگاه گرمسار طرح های فناورانه و پژوهشی در این حوزه انجام خواهیم داد. 

منصفی راد اضافه کرد: در حوزه آموزشی نیز دوره های آموزشی تخصصی با رویکرد مهارت آموزشی و کارآفرینی توسط جهاددانشگاهی استان برگزار می شود، در این حوزه نیز می توانیم همکاری خوب و مناسبی با دانشگاه گرمسار داشته باشیم. 

رئیس دانشگاه گرمسار نیز در این نشست با بیان اینکه جهاددانشگاهی از جمله مراکز علمی معتبر در کشور است، گفت: برای بهره مندی بیشتر از ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی استان در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، دفتر مستقل جهاددانشگاهی استان در دانشگاه گرمسار راه اندازی می شود و دانشجویان، اساتید و... از نزدیک از خدمات ارزشمند این نهاد بهره مند خواهند شد. 

یدمجتبی حسینی فرد با اشاره به ظرفیت های جهاددانشگاهی در حوزه آموزش دوره های مهارتی و کارآفرینی، افزود: در برگزاری دوره های آموزش تخصصی، مهارت آموزی و کارآفرینی، دوره های آموزش ضمن خدمت و همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، با محوریت و تجربیات جهاددانشگاهی آماده همکاری و انعقاد تفاهم نامه همکاری با این نهاد هستیم.

ارسال نظرات