ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۰۲۶
تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با هدف اختصاص خط اعتباری ۸ هزار میلیارد تومانی برای حمایت و پشتیبانی از تعاونی های کشور برای نیل به هدف کمی ارتقای سهم بخش تعاون به ۲۵ درصد از اقتصاد ملی امضا شد.
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حامد ویس کرمی » در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: در قالب این خط اعتباری جدید ۶ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تعاونی های تولیدی، توزیعی و خدماتی با هدف ایجاد اشتغال جدید و تثبیت آن با اولویت اتمام طرح های نیمه تمام، توسعه ای و ایجادی (جدید)،صادرات محور ،شرکت های تعاونی دانش بنیان و زنان، تعاونی های مستقر در مناطق روستایی و کم برخوردار و محروم طرح های زنجیره ارزش ، از محل منابع تحت اختیار بانک توسعه تعاون اختصاص یافت.
وی افزود: مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان باقی مانده نیز با هدف حمایت از احداث مسکن کارگران در قالب شرکت های تعاونی مسکن، در سراسر کشور برنامه ریزی شده است.
 
ویس کرمی گفت: تمام طرح های تعاونی برای ایجاد، توسعه، تکمیل، به ظرفیت رسانی، اخذ تسهیلات سرمایه در گردش، افزایش برنامه ارتقاء کیفی، کسب استاندارد، بهره وری و ایجاد زنجیره ارزش به شرط داشتن دلایل کافی اقتصادی، فنی و مالی می توانند از منابع این خط اعتباری استفاده کنند.
 
معاون امور تعاون تاکید کرد: برای بهره مندی از تسهیلات این خط اعتباری لازم است تقاضای مربوط به اخذ تسهیلات در سامانه الکترونیکی جامع و هوشمند بخش تعاون به نشانی http://taavon.mcls.gov.ir توسط متقاضی به همراه مدارک و مستندات لازم و در زمان مقرر بارگذاری شود.
 
وی تصریح کرد: برای اخذ تسهیلات، سهم آورده متقاضی از کل سرمایه گذاری نباید کمتر از ۲۰ درصد کل سرمایه گذاری طرح باشد.
 
ویس کرمی خاطرنشان کرد: طرح های با هدف اشتغالزایی و رویکرد صادرات، ایجاد زنجیره ارزش، دانش بنیان، تامین نیاز تولید کنندگان، توسعه مناطق محروم ،روستایی و زنان در بهره مندی از تسهیلات دارای اولویت هستند.


برچسب ها:

ارسال نظرات