ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۰۷۹
با حضور «سید فرهاد ناصری‌نیا» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از دو کاریابی برتر استان تجلیل شد.
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، «سید فرهاد ناصری نیا» در نشست معرفی و تجلیل از کاریابی های برتر استان با اشاره به اینکه توانمندسازی افراد جویای کار مهمترین عامل توسعه و ایجاد اشتغال در استان است، اظهار کرد: مراکز کاریابی غیر دولتی در راستای کوچک سازی دولت و با هدف ارائه مشاوره شغلی به کارجویان و کارآفرینان به بخش خصوصی واگذار شده اند و یکی از مهم‌ترین وظایف کاریابی‌های غیر دولتی و مراکز اطلاع رسانی و مشاوره کارآفرینی تحلیل بازار کار و ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه اشتغال است.

وی به ایجاد سامانه شغل توسط وزارت کار اشاره کرد و افزود: دفاتر کاریابی با ارایه آمار و اطلاعات شفاف و قابل اعتماد در سریع­ترین زمان ممکن از طریق سامانه جستجوی شغل می توانند در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی موثر واقع شوند و نیاز کاربران مختلف مانند کارجویان و کارفرمایان را مرتفع کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: بر اساس بررسی به عمل آمده از عملکرد کاریابی های غیردولتی استان، طبق شاخص های تعیین شده جهت ارزیابی، کاریابی های برتر استان انتخاب و معرفی شدند.

ناصری نیا نیاز بازار کار را  داشتن مهارت دانست و گفت: هر کس در هر جا تحصیل می کند باید از اوقات فراقت خود برای یاد گیری یک نوع مهارت استفاده کند تا به راحتی جذب بازار کار شود .

در پایان این نشست از کاریابی و مشاوره شغلی غیر دولتی آینده ساز شهرستان بروجرد به مدیریت پیمان چرخکار و کاریابی کارا به مدیریت امین نورکرمی به عنوان دو کاریابی برتر استان لرستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات