ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۰۹۰
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: یکی از راهکارهای موثر در باز اجتماعی شدن زندانیان آموزش شغل و مهارت‌های متناسب با توانمندی‌های زندانیان است.
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴

به گزارش بازارکار، مهدی فلاح میری در نشست با مدیران کل زندان‌های استان ، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، سازمان صمت، کمیته امداد امام خمینی ( ره) ،اداره بهزیستی و رؤسای ستاد دیه و مجمع خیرین استان و... یکی از راهکارهای موثر در باز اجتماعی شدن زندانیان را شکوفا کردن استعدادها، آموزش شغل و مهارت‌های متناسب با توانمندی‌های زندانیان برای اصلاح و درمان آنها دانست.

وی افزود: یکی از وظایف مهم سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ایجاد امکانات و تسهیلات لازم برای اصلاح ، ارشاد و آموزش زندانیان و همچنین ایجاد اشتغال و حرفه آموزی است.

فلاح میری خاطرنشان کرد: مشغول به کار شدن زندانی، هم وسیله ای برای امرار معاش خود و خانواده‌اش است و هم اینکه موجب می‌شود شان و کرامت زندانی حفظ شود.

دادستان مرکز استان یکی از تاکیدات ریاست قوه قضاییه در راستای سند تحول قضایی را باز اجتماعی کردن زندانیان مطرح کرده و ضمن قدردانی از تمامی تلاش‌های صورت گرفته؛ همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های عمومی و مردم نهاد و مجمع خیرین با سازمان زندان‌ها را ضروری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: جهت تحقق برنامه‌های عملیاتی ابلاغی از سوی دادستان کل کشور با اولویت باز اجتماعی شدن زندانیان باید یک برنامه مدون علمی و عملی داشته باشیم.

ارسال نظرات