بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۱۳۷
در دانشگاه شهید باهنر کرمان؛
به همت انجمن علمی گیاه‌پزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور حسین اکبری فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان از اپلیکیشن همیار کشاورز "سبزینه" رونمایی شد.
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

به گزارش بازارکار به نقل از دانشگاه شهید باهنر کرمان، اکبری‌فرد ضمن تقدیر از انجمن علمی گیاه‌پزشکی به جهت تولید این اپلیکیشن گفت: در عصر حاضر، دنیای فناوری با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال تغییر و پیشرفت است؛ بنابراین ضرورت دارد در همه زمینه‌ها خصوصاً صنعت کشاورزی همگام با علم روز دنیا پیش برویم.
به روز بودن در دنیای فناوری به شما این امکان را می‌دهد تا از روش‌های جدید علمی آگاه باشید، مهارت‌های خود را بهبود ببخشید و با جامعهٔ گسترده‌تری ارتباط برقرار کنید. این فعالیت آموزشی بسیار ارزشمند و قطعاً نیازمند توسعه است.
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: اپلیکیشن آموزشی همیار کشاورز "سبزینه" زمینه آشنائی و استفاده علاقه‌مندان به کشاورزی ازطریق فناوری‌های نو را فراهم می‌آورد. امیدواریم از این طریق نیز امکان افزایش تولید و بهره‌وری در کشاورزی بیش‌ازپیش فراهم گردد.
در این جلسه دبیر انجمن علمی گیاه‌پزشکی توضیحاتی در خصوص معرفی و لزوم استفاده از این اپلیکیشن به‌منظور کاهش مشکلات زیست‌محیطی و همچنین آگاهی‌بخشی به کشاورزان ارائه داد.
در ادامه مریم پهلوان رئیس بخش گیاه‌پزشکی و استاد مشاور انجمن نیز به‌ ضرورت حفاظت از محیط‌زیست و ارتباط دوطرفه دانشگاه با کشاورزان اشاره کرد و برخی برنامه‌های بخش گیاه‌پزشکی و انجمن علمی را دراین‌رابطه تشریح کرد.

ارسال نظرات