ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۱۹۲
 سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از سازمان‌های توسعه‌ای تابعه وزارت صمت است که ضمن ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و فناوری، وظیفه حمایت و توسعه صنایع کوچک و متوسط را بر عهده دارد.
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

به گزارش بازارکار، با توجه به رسالت سازمان در توسعه صنایع به ویژه صنایع کوچک و متوسط و همچنین تجمع واحدهای صنعتی در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دارویی و بیمارستانی به خصوص در استان‌های البرز و تهران، نمایشگاه ایران هلث برای این معاونت از بعد توسعه بازار و توانمندسازی اعضا اهمیت ویژه‌ای دارد.
مطابق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده حمایت از مجموعه‌ها در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث 1403  به دو صورت است. بخش اول حمایت مالی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که با اخذ غرفه در نمایشگاه مشارکت دارند. پرداخت بخشی از هزینه‌های ساخت و تجهیز غرفه برای این واحدها از حمایت‌های مالی سازمان در این نمایشگاه خواهد بود.
در وجه دوم نگاه جامع به توسعه بازار و رفع مسایل فناورانه بنگاه‌ها است. با توجه به تعامل مستمر با شهرک‌ها و نواحی صنعتی متوجه شدیم که برخی از آنها در یافتن راه‌حل‌ها یا برطرف کردن نیازهای فناورانه در فرآیند طراحی و تولید محصولات جدید با مشکلاتی روبه رو هستند. از این رو رویداد به‌همرسانی واحدهای صنعتی با فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه تجهیزات پزشکی با هدف رفع نیازهای فناورانه بنگاه‌ها و توسعه فناوری برنامه‌ریزی شده است. در این بخش واحدهای صنعتی در صورت عقد قرارداد رفع نیاز فناورانه از حمایت مالی شرکت‌های تابعه این سازمان بهره‌مند می‌شوند.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران


ارسال نظرات