بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۲۸۴
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت بخصوص رییس جمهور که سال گذشته با حضور در تراکتورسازی تلاش‌های ارزنده‌ای را برای حل مشکل تسهیلات خرید تراکتور کشاورزان داشتند گفت: بخشنامه فروش تسهیلاتی گروه تراکتورسازی برای سال جدید صادر و فروش تسهیلاتی این محصول آغاز شده است.
شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

فروش تسهیلاتی تراکتورسازی برای امسال استارت خورد

به گزارش بازار کار، به نقل از روا عمومی شرکت تراکتورساری، ناصر قربانیان، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت بخصوص رییس جمهور که سال گذشته با حضور در تراکتورسازی تلاش‌های ارزنده‌ای را برای حل مشکل تسهیلات خرید تراکتور کشاورزان داشتند گفت: بخشنامه فروش تسهیلاتی گروه تراکتورسازی برای سال جدید صادر و فروش تسهیلاتی این محصول آغاز شده است.

وی در تشریح این بخشنامه فروش اظهار کرد: برای کشاورزان فاکتور پیش فروش از سوی تراکتورسازی صادر می‌شود و آنها میتوانند با مراجعه به بانکهای عامل مربوطه یعنی بانک کشاورزی نسبت به دریافت تسهیلات و بهره مندی از این امتیاز اقدام نمایند.

قربانیان، تاکید کرد: تراکتورسازی بزودی بخشنامه هایی را نیز برای فروش نقدی صادر خواهد کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، در پایان یادآور شد: تراکتورسازی آماده هر نوع همکاری برای بهره مندی و تامین نیاز تمامی کشاورزان به وسیله کاری خود یعنی تراکتور می باشد.

ارسال نظرات