ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۲۹۷
آزمون صلاحیت سنجی و رتبه بندی مدرسین روابط کار در مراکزاستانی سراسر کشور برگزار شد
شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

به گزارش بازارکار از روابط عمومی موسسه کار و تأمین اجتماعی آزمون صلاحیت سنجی و رتبه بندی مدرسین روابط کار روز پنج شنبه3 خرداد ماه برگزار گردید.
در این آزمون 1100 نفر از متقاضیان و علاقمندان حوزه روابط کار ثبت نام نمودند که پذیرفته شدگان مرحله ی اول، پس از موفقیت در  آزمون عمومی و مهارت سنجی آموزشی و  همچنین گذراندن موفق  مصاحبه تخصصی، گواهینامه ی تایید صلاحیت تدریس از سوی موسسه کار و تامین اجتاعی دریافت خواهند نمود.
موسسه کار و تامین اجتماعی به عنوان نهاد آموزشی و تخصصی حوزه دانش اجتماعی  در نظر دارد با هماهنگی با سایر معاونتهای تخصصی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،  آزمونهای تخصصی و ادواری سالیانه خود را علاوه بر حوزه روابط کار به سایر حوزه های تخصصی  از جمله تعاون، فرهنگی، اشتغال و...، به منظور استقرار باشگاه مدرسین  تعمیم  و علاوه بر ارتقای توانمندی مدرسین، یادگیری مستمر مسایل تخصصی و نیز شیوه های آموزشی نوین را توسعه دهد.  اسامی پذیرفته شدگان مرحله ی اول  آزمون پس از تحلیل، از طریق مبادی مربوطه اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است برگزاری آزمون در استانهای خراسان شمالی، جنوبی و رضوی نیز که به دلیل تقارن با مراسم تشییع  ریاست جمهور خدوم کشور و همراهان ایشان به تعویق افتاده بود در روز پنج شنبه 10 خرداد ماه  برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات