بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۳۸۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته که در حال پرداخت به متقاضیان است.
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

به گزارش بازارکار، فرزاد پیشکاری شامگاه یکشنبه در دیدار با فرماندار سروآباد اظهار کرد: با توجه به عملکرد مناسب شهرستان سروآباد در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته و همچنین اقدام بسیار خوب در پایش و نظارت بر آن، تلاش می کنیم سهم این شهرستان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یابد.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و کارآفرینی، حمایت و پشتیبانی دولت را به همراه دارد، از توجه فرماندار سروآباد به تشکلات کارگری و کارفرمایی و اهتمام به اهداف و سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قدردانی کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، اشتغال، مسکن، جهاد تبیین و فرزندآوری را از مهم‌ترین اولویت‌های رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم دانست و اضافه کرد: وزارت تعاون، اهتمام جدی در بحث ایجاد و حفظ اشتغال، ایجاد و تقویت تعاونی های اشتغالزا، صیانت از حق و حقوق کارگران و کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به ورزش کارگری دارد.
پیشکاری، سروآباد را از تأثیرگذارترین شهرستان های استان در بحث کشاورزی، دامپروری، منابع خدادادی، گردشگری و جوانان تحصیلکرده خواند و گفت: از این ظرفیت ها و پتانسیل ها باید در راستای شکوفایی اقتصادی استان بهره گرفت.
وی از سرمایه گذاران، کارآفرینان، صاحبان صنایع و تعاونگران خواست بستر ساز ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان باشند.
سرو آباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب ها:

ارسال نظرات