ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۴۵۶
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمدید زمان شرکت در پویش «سهم من از جوانی ایران» تا ۱۶ خرداد سال جاری خبر داد.
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

به گزارش بازارکار به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «هادی بهداد» ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت «آیت الله سید ابراهیم رییسی» شهید جمهور و هیأت همراه اظهارکرد: دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت به مناسبت هفته ملی جمعیت، اقدام به برگزاری پویشی ملی با عنوان #سهم_من_از_جوانی_ایران در سطح خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرد.
مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ایام سوگواری رییس‌جمهور شهید با هفته ملی جمعیت و مطالبه مخاطبین جهت تمدید زمان پویش، زمان شرکت در پویش «سهم من از جوانی ایران» تا شانزدهم خرداد تمدید شد.
این پویش با شعار "۸۸ میلیون ایرانی، ۸۸ میلیون سهم در جوانی ایران" و به منظور تأکید بر سهیم بودن همه مردم ایران در هر سن، نژاد جنسیت و شغلی در جوانی ایران، با مخاطب خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعم جامعه هدف درون و برون سازمانی و خانواده‌های ایشان از آغاز هفته ملی جمعیت در ۲۴ اردیبهشت آغاز شده است.

ارسال نظرات