ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۴۸۱
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

به گزارش بازارکار از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز، آیین آغاز عملیات اجرایی و آماده سازی 13100 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اراضی 1060 هکتاری شهرستان اشتهارد و با حضور مهندس محمدی مدیرکل، مهندس احدی سرپرست مسکن شهری و کارکننان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز، فرماندار اشهارد و برخی از مسئولان شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: در حالی که می‌دانستیم مورد نقد قرار می‌گیریم اما شخص رئیس جمهور شهید به ‌همراه دولت، شجاعانه به موضوع مسکن ورود کرد و امروز با کمک مجلس، عملیات اجرایی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد آغاز و در حوزه مسکن شهری ۶۰ هزار هکتار زمین در سراسر کشور تأمین شده‌است.

وی افزود: از نیمه سال ۱۴۰۲ تصمیم گرفته شد که زمین‌های روستایی را وارد مدار ساخت کنیم و از این طریق ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی در کشور معادل ۴۰ هکتار زمین تأمین و مقرر شد با واگذاری کار ساخت واحدها به مردم از بروز مجدد مشکلات همانند زمان اجرای مسکن مهر جلوگیری و کارها با شتاب بیشتری دنبال شود.

بذرپاش تأکید کرد: باید سرعت عملیات اجرایی را افزایش دهیم و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به‌جای اینکه درباره عملکرد گذشتگان صحبت کنیم، شبانه‌روز برای رفع مشکلات مردم در میدان هستیم.

وی اصلی‌ترین اهرم کنترل بر بازار مسکن را مالیات بر خانه‌های خالی دانست و گفت: قطعاً با واگذاری زمین به مردم، کارها با سرعت بهتری دنبال می‌شود.

آماده سازی اراضی این پروژه به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز است.

 

ارسال نظرات