ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۴۸۴
ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: فعالیت عوامل اجرایی پروژه سد شوریجه باید به صورت جهادی و با تلاش مضاعف انجام شود و عملیات خاکریزی بدنه سد به صورت یکپارچه و با سرعت در سال آبی آینده باید به ثمر بنشیند.
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

محمدعلی نعمت‌نژاد در جریان بازدید از روند اجرای پروژه سد شوریجه، بر لزوم اقدام جهادی برای آبگیری مخزن سد در سال آبی آینده تاکید و اظهار کرد: فعالیت عوامل اجرایی پروژه سد شوریجه باید به صورت جهادی و با تلاش مضاعف انجام شود و عملیات خاکریزی بدنه سد به صورت یکپارچه و با سرعت در سال آبی آینده باید به ثمر بنشیند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۵۳.۱ درصد است. دلیل کاهش فعالیت‌های اجرایی کارگاه این پروژه در روزهای اخیر جاری شدن سیل در حوضه آبریز سد و محدودیت فعالیت ماشین‌آلات و تجهیزات کارگاه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، وی افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات مرحله دوم صندوق توسعه ملی و شرایط مناسب جوی، فعالیت کارگاه در سه نوبت انجام می‌شود. همچنین اعتبار هزینه شده تا پایان اردیبهشت برای این پروژه ۵ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال بوده است.

سد شوریجه و تاسیسات وابسته به آن در فاصله ۱۲۴ کیلومتری شرق مشهد بر روی رودخانه کشف رود در دست احداث است که حوضه آبریز آن ۱۵ هزار و ۶۵۰ کیلومتر مربع است.

ارسال نظرات