ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۴۸۵
ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی الهیه از فردا آغاز خواهدشد.
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس در خصوص سیاست‌های مدیریت شهری مشهد در رابطه با ورزش اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره ششم مدیریت شهری حمایت از حوزه ورزش است و بر همین اساس توسعه فضاهای ورزشی مورد توجه ویژه قرار داده شده است.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث بزرگترین دهکده ورزشی مشهد به لحاظ زیرساختی، گامی بلند برای توسعه ورزش، استعدادیابی و افزایش نشاط اجتماعی در مشهد الرضا(ع) خواهدبود. این دهکده مدرن ورزشی در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می‌شود، در فاز نخست این مجموعه ۷ زمین ورزشی روباز شامل دو زمین تنیس خاکی، یک عدد زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، یک عدد رینگ دوومیدانی، یک عدد زمین ساحلی برای انواع رشته‌های ساحلی، یک عدد زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال و یک عدد زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد پیش‌بینی‌ شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، قلندرشریف گفت: فاز اول این مجموعه ورزشی حدود ۵۰ هزار مترمربع خواهد بود. در حالی چهارشنبه این هفته شاهد برگزاری مراسم رسمی آغاز احداث دهکده ورزشی مذکور خواهیم بود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز اول کمپ اوایل سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

ارسال نظرات