بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۴۹۲
از سوی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری
جزئیات استخدام در شهرداری‌های زنجان از سوی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان تشریح شد.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بیش از دو هزار و ۹۰۰ هزار نفر در آزمون شهرداری‌های استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.
خلجی افزود: از این تعداد ثبت‌نام‌کننده ۴۰ درصد زن و ۶۰ درصد مرد هستند که ثبت‌نام‌کنندگان زن در استان زنجان بیشترین تعداد در سطح کشور را دارا هستند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه قرار بود این آزمون سال گذشته برگزار شود که به علت مشکلات فنی در سازمان مجری این اتفاق نیفتاد، اضافه کرد: طبق هماهنگی این آزمون روز جمعه دهم خرداد برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: تقریباً همه رشته‌های آزمون شهرداری‌های استان زنجان برای خانم‌ها و آقایان مشترک بوده و فقط رشته آتش‌نشانی مختص آقایان است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه جذب نیرو در حوزه شهرداری‌ها در ۱۵ شهر استان انجام می‌شود، اضافه کرد: بیشترین سهمیه در این آزمون مربوط به شهرداری زنجان با سهمیه جذب ۷۰ نیرو است.
وی با بیان اینکه این آزمون بر اساس تشکیلات سازمانی ارائه شده از سوی شهرداری‌ها و نیروهای مورد نیاز آنها برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برگزاری این آزمون تشکیلات سازمانی شهرداری‌های استان در حوزه نیروهای قرارداد کار معین تکمیل می‌شود.

ارسال نظرات