ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۳۸
دکتر جواد محجوب،رئیس انجمن صنفی مدیران منابع انسانی، در حاشیه همایش فریلنسری در دانشگاه علم وفرهنگ اعلام کرد: توسعه کسب و کار فریلنسرها در کشور به عنوان یکی از راهکارهای نوین اشتغال‌زایی و بهره‌وری در اقتصاد ملی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به تغییرات گسترده در بازار کار جهانی و روند رو به رشد استفاده از فناوری‌های دیجیتال، ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت فریلنسرها می‌تواند نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری و افزایش انعطاف‌پذیری بازار کار ایفا کند.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار بازارکار، رئیس انجمن صنفی مدیران منابع انسانی درباره توسعه کسب و کار فریلنسرها رئیس انجمن صنفی مدیران منابع انسانی، آقای دکتر جواد محجوب، امروز در حاشیه همایش فریلنسری در دانشگاه علم وفرهنگ اعلام کرد: توسعه کسب و کار فریلنسرها در کشور به عنوان یکی از راهکارهای نوین اشتغال‌زایی و بهره‌وری در اقتصاد ملی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به تغییرات گسترده در بازار کار جهانی و روند رو به رشد استفاده از فناوری‌های دیجیتال، ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت فریلنسرها می‌تواند نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری و افزایش انعطاف‌پذیری بازار کار ایفا کند.
وی با اشاره به مزایای این نوع کسب و کار افزود: فریلنسرها می‌توانند با استفاده از مهارت‌های خاص خود و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار، خدمات متنوعی را به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه دهند. این امر نه تنها موجب کاهش هزینه‌های عملیاتی شرکت‌ها می‌شود، بلکه فرصت‌های جدیدی را برای افرادی که به دلایل مختلف امکان اشتغال در قالب‌های سنتی را ندارند، فراهم می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: انجمن صنفی مدیران منابع انسانی در تلاش است تا با همکاری نهادهای ذی‌ربط از جمله دانشگاه علم و فرهنگ که در این زمینه پیش تاز است ، سیاست‌ها و برنامه‌های حمایتی موثری را برای تقویت زیرساخت‌های لازم جهت فعالیت فریلنسرها تدوین و اجرایی کند. از جمله این اقدامات می‌توان مشارکت در ایجاد پلتفرم‌های امن و کارآمد برای ارتباط بین فریلنسرها و کارفرمایان، و همچنین تدوین قوانین و مقررات حمایتی اشاره کرد.ایشان در پایان تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بالای نیروی انسانی و خلاقیت جوانان کشوری، توسعه کسب و کار فریلنسرها می‌تواند با تقویت بازار کار داخلی وارز اوری از کارفرمایان خارجی به عنوان یک موتور محرک اقتصادی، موجبات رشد و توسعه پایدار کشور را فراهم آورد.

ارسال نظرات