ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۴۵
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران از کارخانه نساجی مازندران مستقر در قائمشهر به عنوان یکی از کارخانه های با اشتغال بالا نام برد و و گفت: با حمایت های دولت این واحد صنعتی احیا شده اکنون در مسیر توسعه است.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

سید رحیم بخشی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه که در کارخانه نساجی شماره سه واقع در قائمشهر برگزار شد  اعلام کرد: کارخانه نساجی مازندران با میزان سرمایه گذاری نظیر تجهیزات و ابنیه که در اختیار دارد روند اشتغال در آن افزایشی شد.
وی ادامه داد: با دستور شهید آیت الله رئیسی این کارخانه از سرمایه گذار خارجی بازپس گرفته و به شرکت حمایت از صنایع واگذار شده است.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت : تا پیش از این واگذاری وضعیت کارخانه به گونه ای بود که قادر به پرداخت حقوق و بیمه کارگران نبود اما اکنون این شرایط تغییر کرده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه نساجی مازندران به وضعیت سوددهی و افزایش تعداد اشتغال رسیده است.
به گفته بخشی، رئیس جمهور شهید در روز دوم سفر به مازندران به برگشت مالکیت کارخانه به شرکت سرمایه گذاری بانک ملی تاکید کرد و مقرر شد وزارت اقتصاد و دارایی این درخواست را ارائه کند.
وی گفت: با تداوم حمایت های دوران رئیس جمهور، به طور قطع این کارخانه به دوران اوج اشتغال بالا خواهد رسید.
بخشی ادامه داد: برای رونق بخشیدن به فعالیت این کارخانه بنیاد برکت ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد.

ارسال نظرات