ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۵۷
مشهد-ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: امسال هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در استان اختصاص یافته که با همکاری دستگاه‌های اجرایی با عاملیت ۱۰ بانک بین متقاضیان توزیع می‌شود.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

به گزارش ایرنا، محمد امین بابایی امروز چهارشنبه در نخستین نشست گروه کارشناسی کارگروه تخصصی و قرارگاه عملیاتی اشتغال خراسان رضوی که با دستور کار توزیع شهرستانی اعتبارات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: اشخاص دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم یا بیشتر آن ها در سال ۱۴۰۲ متولد شده باشند، تعاونی های فعال مشاغل خانگی بویژه تعاونی های زنان، متقاضیان پشتیبان که آمادگی ورود به بازار کار را دارند و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.

وی اظهار کرد: همچنین بر اساس تفاهم‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با کمیته امداد امام خمینی(ره)، می بایست ۳۰ درصد از سهم تسهیلات مشاغل خانگی امسال به متقاضیان کمیته امداد اختصاص یابد.

بابایی با یادآوری موضوع حمایت از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز گفت: مقرر شده است ۱۵ درصد از تعهد اشتغال سال ۱۴۰۳ مشاغل خانگی خراسان رضوی به این گروه از افراد اختصاص یابد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی یادآور شد: پرداخت تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ منجر به ایجاد ۱۲ هزار و ۴۱۳ شغل در این استان شد، سهمیه خراسان رضوی از تسهیلات بانکی پارسال مشاغل خانگی ۲ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی، از این میزان هزار و ۶۸۷ میلیارد ریال معادل ۷۳ درصد از کل آن به متقاضیان پرداخت شده است.

ارسال نظرات