بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۵۶۱
استاندار زنجان گفت: زیرساخت‌های لازم در استان برای ورود جهاد دانشگاهی به حوزه هوش مصنوعی وجود دارد و قطعاً در درازمدت آورده خوبی برای این نهاد خواهد داشت.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

به گزارش بازار کار و به نقل از ایسنا؛ محسن افشارچی امروز (چهارشنبه، ۹ خرداد ماه) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه، با اشاره به اینکه در حوزه هوش مصنوعی کارهای زیادی می‌توان انجام دارد و ظرفیت در این بخش زیاد است، اظهار کرد: ورود به این حوزه آینده‌نگری میان‌مدت است، چون قطعاً در ۱۰ سال به نتایج بسیار خوبی دست خواهید یافت و باید از این ظرفیت بهره برد.

 

وی بیان کرد: نباید در امور، به روزمرگی بیفتیم، بلکه باید با تدوین برنامه و ترسیم چشم‌انداز اقدام به کار کرد که قطعاً با این روند به نتیجه دلخواه می‌رسیم. جهاد دانشگاهی می‌تواند به‌عنوان بازویی برای نظام در حوزه‌های مختلف وارد شود.

 

نماینده عالی دولت در استان زنجان در بخش دیگری به آمادگی استان برای همکاری در بخش علوم انسانی و توسعه اجتماعی با جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: کار در رابطه با مردم و علوم مرتبط با آن سخت و بسیار با اهمیت است و در این‌باره از برنامه‌های مختلف استقبال می‌کنیم.

 

رئیس جهاد دانشگاهی زنجان نیز در این دیدار گفت: در واحد استان زنجان نیز تلاش کرده‌ایم در حوزه‌های مختلف وارد شویم و با برنامه پیش رویم.

 

طاهر یوسفی امیری بیان کرد: در بخش آموزش تلاش شده است تا کیفیت و کمیت در کنار هم لحاظ شود. سال گذشته حدود ۴۰ هزار نفر تحت پوشش آموزش‌های کوتاه‌مدت در هفت گروه آموزشی قرار گرفتند که هدف ما ارائه آموزش‌های کاربردی و مهارتی است.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان به فعالیت‌های انجام‌شده توسط جهاد دانشگاهی استان در حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: تلاش شده است، در برنامه‌های فرهنگی سلایق مختلف پوشش داده شود و سالانه برنامه‌های متنوعی در این حوزه به مرحله اجرا درمی‌آید که مخاطبان زیادی را پوشش می‌دهد.

 

او به اقدامات انجام‌شده در حوزه پژوهش در جهاد دانشگاهی استان اشاره و اظهار کرد: در این حوزه، در دو بخش صنایع غذایی و کشاورزی و همچنین ICT جهادگران فعالند و کارهای خوبی انجام شده است که رضایت از محصولات تولیدی و خدمات ارائه‌شده را شاهدیم.

 

وی به حمایت جهاد دانشگاهی زنجان از کسب و کارها اشاره کرد و افزود: در مرکز رشد جهاد دانشگاهی زنجان ۲۶ تیم شامل ۹۰ نفر از جوانان استان مستقرند و تمرکز فعالیت‌شان صنایع خلاق فرهنگی است.

برچسب ها:

ارسال نظرات