ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۶۳
استاندار گیلان گفت: باید در شهرستان‌های ساحلی استان به معرفی محصولات محلی و صنایع دستی استان توجه شود.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

به گزارش بازارکار،اسدالله عباسی امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان یکی از راه‌های اجرای درست طرح سالم‌سازی دریا را بهره‌مندی از سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه دانست و گفت: سرمایه گذاران  بسیاری علاقمند هستند که در حوزه گردشگری دریا فعالیت کنند، از این رو استفاده بهینه از این فرصت و ایجاد بسترهای لازم از سوی مسئولان ضروری است.

وی بر لزوم توجه به معرفی ظرفیت‌ها و صنایع دستی محلی در سواحل گیلان تاکید کرد و افزود: در راستای سیره مدیریتی شهید جمهور باید عمل کنیم و تاکید ایشان شکوفا شدن ظرفیت‌های محلی بوده است، لذا باید در شهرستان‌های ساحلی استان نمایشگاه‌هایی را برگزار کرده و در آن به معرفی محصولات محلی و صنایع دستی توجه شود.

عباسی ادامه داد: شهرداری‌ و فرمانداری‌ها باید تمامی اقدامات رفاهی و درمانی را در سواحل فراهم کنند و باید مکان‌هایی را برای اقدامات فرهنگی، هنری و حتی پزشکی در نظر گرفت و برای اجرای درست این مهم باید از فعالان حوزه دریا استفاده کرده و شرایط کسب درآمد نیز بر اساس قانون برای سرمایه گذاران فراهم شود.

وی یکی از راه‌های کاهش تلفات جانی در حوزه سواحل را اجرای درست طرح سالم‌سازی و مشخص شدن محل های شنا ممنوع دانست و بیان کرد: ناجیان غریق باید بدون دغدغه‌ به فعالیت‌های خود بپردازند و در سال گذشته نیز تمامی حقوق‌های آنان پرداخت شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه هدف از آزادسازی ساحل، مردمی کردن فعالیت های دریایی و توسعه اقتصاد دریا محور بوده است، گفت: آزادسازی حوزه ساحل به معنای ولنگاری یا هرج و مرج برخی از افراد سودجو نیست، با قاطعیت با هنجارشکنان و حرمت شکنان به حریم خانواده، بانوان و مردم  برخورد می شود.

 

 

 

ارسال نظرات