بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۶۶
در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان
در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و مدیرعامل شرکت پتروپارس خلیج‌فارس، بر اختصاص سهمیه‌ای جهت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر متخصص در اجرای پروژه‌های نفتی تاکید ‌شد.
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

به گزارش ایثار ، حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امرو ایثارگران خوزستان روز سه شنبه به همراه رئیس اشتغال این اداره کل، با مدیرعامل شرکت نفت و گاز پتروپارس خلیج فارس دیدار کرد.
نورانی، در این دیدار به موضوع اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: متاسفانه تعداد زیادی از فرزندان شاهد و ایثارگر علی‌رغم داشتن تخصص و مدارک علمی، فاقد شغل هستند و آمار بیکاری در میان این قشر از جامعه بالا است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، افزود: بنیاد، اولویت خود را اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر قرار داده و به دنبال فراهم کردن فرصت‌های شغلی برای این عزیزان است.
وی اضافه کرد: در این راستا با شرکت‌های مختلف همچون نفت، گاز، فولاد و ... در حال رایزنی هستیم تا بخشی از استخدام‌های خود را به فرزندان شاهد و ایثارگر اختصاص دهند.
اعلائی، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت نفت و گاز پتروپارس خلیج فارس، بر استفاده از نیروهای بومی و تربیت نیروهای متخصص تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پتروپارس خلیج فارس، با بیان اینکه خانواده‌های شاهد ایثارگر با وجود مشکلات و آسیب‌هایی روحی و جسمی که در دوران جنگ و پس از آن متحمل شدند، نباید نگران اشتغال فرزندان خود باشند، تصریح کرد: آمادگی داریم در فاز دوم پروژه آزادگان جنوبی که بزرگترین پروژه نفتی است، سهمیه‌ای را جهت به‌کارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر اختصاص دهیم.

ارسال نظرات