ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۷۹
ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت از اجرایی شدن ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی در سطح بخش، توسط بنیاد برکت طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

باقر صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه برگزاری جلسه کمیته فنی تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت در سرولایت، اظهار کرد: سه اصل تسریع و تسهیل در ارائه تسهیلات و تکریم متقاضیان به ویژه جوانان، مورد تاکید است.

وی همچنین بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در بخش کم‌برخوردار سرولایت را یک ضرورت دانست.

بخشدار سرولایت با بیان این‌که سال گذشته تعداد ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی در سطح بخش، از سوی بنیاد برکت اجرایی شد، افزود: بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در بخش کم‌برخوردار سرولایت، یک ضرورت است.

 صدیقی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید بر جهش تولید با مشارکت مردم و اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم، افزود: لازم است این فرصت مهم و ارزشمند را در راستای اشتغال جوانان و افزایش تولید  از دست ندهیم.

نماینده عالی دولت در سرولایت بر سه اصل تسریع، تسهیل در ارائه تسهیلات اشتغال و تکریم متقاضیان به ویژه جوانان تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع موانع اشتغال‌زایی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند و با جدیت تمام، تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره‌ای را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی در سطح بخش از سوی بنیاد برکت اجرایی شد.

صدیقی تصریح کرد: بانک‌های عامل باید نهایت همکاری و مساعدت را با متقاضیان معرفی شده برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی داشته باشند که خوشبختانه در این خصوص از سوی تسهیل‌گران در سال گذشته تمهیدات خوبی اندیشیده و اجرایی شد.

ارسال نظرات