بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۵۸۷
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه سند تحول معاونت پرورشی در ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است گفت: دستورالعمل اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز بعد از چندین سال در حال بررسی است.
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین پورثانی در گفت‌وبا ایسنا، با بیان اینکه مسائل تربیتی در اولویت برنامه‌های آیت الله رییسی قرار داشت گفت: در دولت ایشان بعد از ۱۵ سال، مربی امور تربیتی در وزارت آموزش و پرورش با قانون ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان جذب و استخدام شد.
وی با بیان اینکه دستورالعمل اوقات فراغت دانش‌آموزان بعد از چندین سال در ستاد راهبری سند تحول در حال بررسی است افزود: سند تحول معاونت پرورشی در ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوگاه‌های دانش آموزی در ستادی ذیل معاونت اول ریاست جمهوری مورد مداقه و بررسی قرار دارد ادامه داد: با توجه به دستور شخص رئیس جمهور نسبت به تجهیز اردوگاه‌ها تا کنون ۴۰ تا ۵۰ اردوگاه به وسایل بازی اردوی روزانه تجهیز شده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورثانی با بیان اینکه بسیاری از کارهای انجام شده در دوره آیت الله رئیسی برای یک دولت کافی بود گفت: اردوگاه آشوراده گلستان که به نام اردوگاه شهید رئیسی نامگذاری شد، رئیس جمهور شهید  سفر استانی خود را از این اردوگاه شروع کردند که نشان از توجه ایشان به مسائل تربیتی دارد.
وی با بیان اینکه نگاه به آموزش و پرورش و مدرسه یک نگاه بنیادین، آینده‌ساز و تمدن‌ساز است افزود: انتظاری که از رئیس‌جمهور آینده داریم این است که به دستورات مقام معظم رهبری درباره آموزش و پرورش توجه کند، زیرا دستورات ایشان در حمایت از مسائل تربیتی و آموزش و پرورش فصل الخطاب امور است.

ارسال نظرات