ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۹۰
مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید:
مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت تسهیلات اشتغال به ایثارگران تا خرداد ماه خبر داد.
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

پرداخت وام اشتغال به ایثارگران تا پایان خرداد ادامه دارد

حجت‌الله امانی، مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران  با تاکید بر تداوم پرداخت تسهیلات اشتغال ایثارگران در سال ۱۴۰۳، گفت: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته ظرفیت های متعددی را در راستای تامین اشتغال جامعه هدف فراهم کند.
اعتبار 3200 میلیاردی برای تسهیلات اشتغال ایثارگران

به گزارش بازارکار مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید با اشاره به اینکه این ظرفیت ها می تواند در قالب تسهیلات، کمک های فنی اعتباری، زیرساخت اشتغال، تامین فضا و زمینه ایجاد و توسعه اشتغال پایدار جامعه هدف باشد، افزود: تلاش کردیم برای افزایش تسهیلات دهی به ایثارگران، میزان جذب اعتبارات را در سال های اخیر افزایش بدهیم.امانی افزود: با پیگیری بنیاد شهید، امسال برای نخستین بار ردیف اعتبار تکلیفی برای جامعه هدف منظور شد و از محل جز 3 بند «ب» تبصره دو قانون بودجه، امسال اعتباری بالغ بر 3 هزار و 200 میلیارد تومان با سرانه مشخص بابت اجرای مشاغل کوچک و خرد ایثارگران در نظر گرفته شد.
مبلغ وام اشتغال ایثارگران در سال 1403مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به منابع اعتباری دیگر برای پرداخت تسهیلات اشتغال ایثارگران گفت: سال گذشته از محل سهمیه استانی توانستیم 5 هزار میلیارد تومان برای وام اشتغال ایثارگران تخصیص بگیریم. به گفته امانی، تاکنون سرانه وام اشتغال ایثارگران برای سال 1403 افزایش نداشته ولی از سوی صندوق اشتغال، پیشنهاد افزایش سرانه وام به شورای پول و اعتبار ارائه شده است. در حال حاضر سرانه وام اشتغال ایثارگران 150 میلیون تومان است که برای برخی وام ها تا سقف 300 میلیون تومان هم برای رسته های خاص پرداخت می شود.
وام اشتغال 1402 ایثارگران تا پایان خردادماه مهلت دارد

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وام سال گذشته صندوق تا اواخر خرداد ماه مهلت دارد و در حال پرداخت است. امانی با اشاره به جلسه صندوق اشتغال با وزارت اقتصاد، گفت: در این جلسه تاکید شد که حتی اگر بانک های عامل در پرداخت وام اشتغال ایثارگران مشکلی دارند، منعکس کنیم که این کار را انجام دادیم و تا آخر خرداد ماه هنوز افرادی که به بانک های عامل معرفی شدند بایستی تسهیلات خود را از آنها دریافت کنند.
بانک های عامل وام اشتغال ایثارگران مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد بانک های عامل پرداخت وام اشتغال ایثارگران گفت: بانک های دی، ملی و تجارت سه بانکی هستند که وام های 150 تا 300 میلیونی اشتغال را پرداخت می کنند. امانی ادامه داد: بانک دی 2 هزار میلیارد تومان، بانک های ملی و تجارت نیز هر کدام حدود 600 میلیارد تومان برای پرداخت این وام اختصاص داده اند.

ارسال نظرات