ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۹۳
مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:  افراد غیر بومی که خود را پزشک معرفی کرده بودند، شناسایی و توسط پلیس اماکن استان دستگیر شدند.
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶

به گزارش بازارکار، پیرو گزارشات مردمی و بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه از یک واحد مسکونی اجاره ای در شهرستان رشت توسط  افرادی غیر بومی که خود را پزشک معرفی کرده بودند و بدون داشتن مدارک آموزشی معتبر و مجوز قانونی  مداخله در امور پزشکی، طب سنتی ، فروش و تجویز  داروهای غیر مجاز می کردند، شناسایی و توسط پلیس اماکن استان دستگیر و افراد خاطی بازداشت و پرونده جهت رسیدگی به دادسرا ارجاع شد .

 دکتر تیموری با بیان اینکه گاهی اوقات، افراد شیاد و کلاهبردار در پوشش هایی، اقدام به اجاره اماکن و گاهاً نصب تابلوهای دروغین کرده و مال و جان افراد را در معرض خطر قرار می‌دهند، تأکید کرد دانشگاه اجازه فعالیت بدون مجوز به هیچ یک از مراکز درمانی غیر مجاز را  نخواهد داد و با واحدهای بدون مجوز برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه افزود: از هم استانی ها درخواست می شود برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا  با مراجعه به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی  گیلان اطلاع دهند تا پیگیری مربوطه انجام شود.

 

ارسال نظرات