ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۹۶
آیین اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران برگزار و تیم سخن از دانشگاه تهران عنوان تیم برنده این دوره از مسابقات را کسب کرد.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی،آیین اختتامیه دوازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور دکتر سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت، دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، دکتر عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، دکتر علیرضا کلانترمهرجردی معاون فرهنگی، دکتر علی منتظری رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ و برخی مدیران و روسای واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
در روز پایانی این دوره از مسابقات دو تیم «سخن» از دانشگاه تهران و «طلوع»همدان که به مرحله نهایی راه یافته‌اند با گزاره «دوگانه اصلاح‌طلب- اصولگرا در سیاست ایران به دوگانه معتدل- راذیکال تبدیل شده است» به رقابت پرداختند و در نهایت تیم سخن با بیش از ۱۹۷ امتیاز رتبه برتر این دوره از مسابقات را کسب کرد.
لازم به ذکر است؛ دوازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از شنبه 5 خردادماه تا ۱۰ خرداد در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار شد و ۶۴ تیم راه یافته به مرحله کشوری آن به رقابت با یکدیگر پرداختند.

ارسال نظرات