بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۶۰۶
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در واحد‌های صنایع غذایی استان قزوین ۱۳ هزار و ۱۶۱ نفر مشغول به کار هستند.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن رستمی در جریان بازدید از چند واحد صنعتی مواد غذایی که با حضور دکتر داراب زاده مدیر کل صنایع غذایی و دارویی وزارت صمت صورت گرفت، اظهار کرد: ۳۵۷ واحد تولیدی استان در حوزه صنایع غذایی فعال است که معادل ۱۰ درصد از مجموع صنایع را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشتر این واحد‌های تولیدی به عنوان صنایع مطرح کشوری شناخته می‌شوند که در استان قزوین استقرار دارند. در ضمن ظرفیت اسمی تولید این صنایع ۳۰۵ میلیون و ۸۵۸ هزار تن در سال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه محصولاتی از قبیل انواع سس، بیسکوئیت و ویفر، قند و شکر، لبنیات، آرد، آب معدنی، محصولات آشامیدنی و روغن خوراکی در این واحد‌ها تولید و روانه بازار مصرف می‌شود، گفت: در واحد‌های صنایع غذایی استان قزوین ۱۳ هزار و ۱۶۱ نفر مشغول به کار هستند.

رستمی تصریح کرد: بنابراین صنایع غذایی و واحد‌های تولیدی این حوزه هشت درصد از کل اشتغال بخش صنعت استان قزوین را به خود اختصاص داده‌اند.

وی پیگیری مشکلات تخصیص ارز واحد‌های صنایع غذایی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان صمت استان قزوین برشمرد و ادامه داد: امروز با حضور مدیرکل صنایع غذایی و دارویی و در بازدید از پنج واحد تولیدی مطرح مشکلات تخصیص ارز واحد‌های یادشده برطرف شد.

ارسال نظرات