بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۶۴۷
در نشست مشترک سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم و مجری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان زمینه‌های همکاری مشترک این دو نهاد بررسی و بر لزوم هم‌افزایی این دو نهاد برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و مهارتی در استان تاکید شد.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

به گزارش بازار کار، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم روز شنبه 12 خرداد در این نشست گفت: جهاددانشگاهی براساس ظرفیت‌های ویژه در سطح استان، اقدامات مهمی را در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی انجام داده است.

دکتر یاسر شریفی افزود: جهاددانشگاهی از دانش فنی کافی برای توسعه دوره های مهارت محور برخوردار است و این مهم نیازمند هدفگذاری مناسب در سیاستگذاری و اولویت بندی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزایی در استان است .

وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این حوزه، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قم، برای توسعه دوره های اشتغالزا و مهارت محور در استان آمادگی دارد.

محسن سلطانی، مجری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قم نیز در این نشست گفت: اولویت این مجموعه در استان اشتغالزایی مهارت محور برای کمک به اقتصاد و توسعه استان است .

وی در خصوص توسعه همکاری ها در راستای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، برگزاری دوره های مهارت محور و ارائه مجوزهای مشاغل خانگی ابراز امیدواری کرد تا با گسترش همکاری ها در این حوزه ها موفقیت های بیشتری را کسب کرد.

 

ارسال نظرات