ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۶۵۷
مشهد-ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۳۲ هزار و ۳۶۲ هزار فرصت شغلی در این استان از ابتدای فعالیت سامانه جست و جوی شغل تاکنون به ثبت رسیده است.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، "محمد امین بابایی" در آیین اختتامیه نخستین رویداد صدرا که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد با بیان این که سامانه جست و جوی شغل به آدرس shoghl.mcls.gov.ir از تابستان سال گذشته راه اندازی شده است افزود: افراد جویای کار متناسب با مهارت و علاقه می‌توانند از فرصت‌های ثبت شده در این سامانه استفاده کنند.

وی اظهار کرد:دولت مردمی سیزدهم با هدف تسهیل شرایط برای کارجویان و کارفرمایان و حذف هزینه های اضافه،سامانه ای با عنوان "جست و جوی شغل" را ایجاد کرد که با گذشت حدود یک سال و نیم از راه اندازی این سامانه تاکنون، ۱۷ هزار نیروی جویای کار استان در این سامانه درخواست شغل داده‌اند که نزدیک به ۲ برابر این عدد یعنی ۳۲ هزار و ۳۶۲ فرصت شغلی در محدوده این استان برای آنان به ثبت رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به سهم قابل توجه دانش آموختگان دانشگاه ها از فرصت‌ شغلی ثبت شده در سامانه اشاره و اضافه کرد: حلقه مفقوده اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی، "مهارت" است و برای این چالش باید برنامه‌ریزی کرد.

بابابی ارایه درس تخصصی در حوزه کارآفرینی در دانشگاه‌ها را پیشنهاد داد و گفت: به هر میزان که ارتباط دانشگاه و صنعت و محیط کار واقعی نزدیک تر شود، دانشجویان دغدغه کمتری برای یافتن شغل پس از دوران تحصیل خواهند داشت.

ارسال نظرات