بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۶۷۰
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قزوین از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های استان قزوین در روز پنجشنبه مورخ ۱۰ خرداد ماه سال جاری خبر داد.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
رقابت ۱۳۸۵ قزوینی در آزمون استخدامی شهرداری

به گزارش بازارکار قزوین و به نقل از روابط‌ عمومی جهاددانشگاهی استان، سمانه مولاوردیخانی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قزوین اظهار کرد: استانداری‌های برخی استان‌ها ازجمله خراسان جنوبی،‌ سیستان و بلوچستان،‌ زنجان،‌ قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان به استناد مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ به‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز شهرداری‌های استان‌ها اقدام به برگزاری آزمون برای افراد واجدالشرایط می‌کنند.

وی افزود: آزمون استخدامی شهرداری‌های استان قزوین در روز پنجشنبه مورخ ۱۰ خردادماه سال جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و در ۲ حوزه دانشگاه پیام نور واقع در مجتمع ادارات نواب و سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور قزوین برگزار می‌شود. برای این آزمون بالغ‌بر ۱۳۸۵ داوطلب متقاضی جذب هستند که از این تعداد، ۵۶۱ داوطلب را بانوان و ۸۲۴ داوطلب را آقایان تشکیل داده‌اند. بر اساس مجوز به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های استان قزوین از طریق برگزاری آزمون و نشر آگهی،‌ تعداد جذب ۳۷ سهمیه برای استان قزوین لحاظ شده است.

معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: این آزمون برای ۱۰ شهرداری استان قزوین، در رشته شغلی‌های مرتبط با حوزه مأموریتی شهردارها همچون حسابداری،‌ حسابرس،‌ کارشناس امور اداری، کارشناس امور باغبانی،‌ کارشناس امور حمل‌ونقل،‌ کارشناس تحلیلگر سیستم، کارشناس حقوقی، کارشناس شبکه،‌ کارشناس محیط‌زیست، کارشناس شهرسازی،‌ مهندس برق، مهندس راه و ساختمان و نقشه‌بردار برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این آزمون ۳۰ درصد سهمیه برای خانواده شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد و ۵ درصد سهمیه برای رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵ درصد و همچنین سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای اعمال ماده ۱۵ قانون حمایت از حقوق معلولان، دربند (ج) دفترچه آزمون استخدامی، سه درصد از سهمیه اختصاصی آزمون را به معلولین اختصاص داده است.

مولاوردیخانی بیان کرد: متولی برگزاری این آزمون در استان‌ها از جمله استان قزوین،‌ بر عهده جهاددانشگاهی است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند به سایت جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.

وی در پایان اظهار کرد: آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداری‌های استان قزوین، واقع در شهر قزوین، خیابان ولی‌عصر به سمت غریب‌کش، جنب بانک سپه، معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قزوین است.

ارسال نظرات