بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۶۷۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر تحقق جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی استان در صنایع و شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی گفت: اشتغال نیرو‌های بومی در صنایع به ویژه پتروشیمی‌ها افزایش می‌یابد.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات شامگاه شنبه در کمیته نظارت بر جذب ۵۰ درصد نیروی بومی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: طبق آمار ارائه شده میزان جذب افراد بومی استان در صنایع مستقر پارس جنوبی نسبت به سال‌های گذشته رشد بهتری داشته و پیگیری‌ها در محقق شدن و رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مقرر شد شرکت‌هایی که در جذب نیرو‌های بومی همکاری نمی‌کنند به کمیته جذب دعوت و فرصت به آنان داده شود که تعادل و توازن در جذب خود را اصلاح و به درستی انجام دهند.

رئیس کمیته جذب ۵۰ درصد نیروی بومی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین تیم بازرسی ویژه زیرمجموعه کمیته جذب تشکیل شده و از تمامی پتروشیمی‌ها بازرسی به عمل آورده و گزارشی برای پیگیری‌های بعدی ارائه خواهند کرد.

پورات گفت: نقاط ضعف، قوت و آسیب‌های موجود در جذب ۵۰ درصد نیروی بومی شناسایی شده و در حال ترمیم آن‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: مقرر شد فرصت‌های شغلی توسط پتروشیمی‌ها به اداره کار منطقه ویژه ارائه شود تا برای آموزش افراد جویای کار در فنی حرفه‌ای استان اقدام لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات