بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۶۷۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالاترین درصد استخدام از طریق آزمون استخدامی معلمی در کشور متعلق به شهر اصفهان است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان امسال استخدام ویژه‌ای داشت و بالاترین درصد استخدام در کشور متعلق به این شهر بود ۳هزار و ۸۶۰ نفر در مقطع ابتدایی، ۲هزار و ۴۰۰ نفر متوسطه و هزار نفر در کیفیت بخشی استخدام شدند.
محمدرضا ابراهیمی افزود: ارزیابی آموزش ابتدایی به پایان رسیده و آموزش متوسطه و کیفیت هم به زودی ارزیابی می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش تشریح کرد: در سال آینده مشکل کمبود نیروی انسانی کمتر می‌شود و تا مردادماه تعیین تکلیف می‌شود.
او  گفت: در خصوص آزمون‌های سراسری هر امتحانی که در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از دانش‌آموز گرفته می‌شود در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری و تکلیفات رئیس شورای عالی آموزش و پرورش و رئیس جمهور شهید، قرار است در آینده ارزیابی دانشگاه‌ها بر همین اساس صورت گیرد و کنکور محسوب شود.
ابراهیمی افزود: تابستان دوره ویژه برای آموزش پرورش در حوزه ثبت‌نام دانش‌آموزان، سازماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی فضا برای سال آینده است که همه اینها با عنوان طرح بزرگ مهر تعریف می‌شود. 
او گفت: طرح مهر، بزرگترین طرح کشور است و نیازمند همکاری، همیاری و همدلی نهاد‌های مختلف و فرمانداران به عنوان رؤسای شورای آموزش پرورش و سایر اعضای شورای آموزش پرورش شهرستان‌ها است. 
مدیرکل اموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اوقات فراغت موضوع اصلی شورای آموزش پرورش استان در اردیبهشت‌ماه بود، در شهرستان‌هایی که شورای آموزش و پرورش تشکیل نشده رؤسای شورا‌ها جلسات را تشکیل دهند و اقدامی عاجل انجام دهند.

برچسب ها:

ارسال نظرات