بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۷۰۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: زمینه اشتغال ۵۷۳ نفر در شهرک‌های صنعتی این استان با بهره‌برداری از ۱۰۱ واحد صنعتی فراهم شد.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

علیرضا راشکی  در گفتگو با خبرنگار ایرنا از فراهم شدن زمینه اشتغال ۵۷۳ نفر در واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی این استان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این تعداد واحد با سرمایه گذاری پنج هزار و ۵۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز تعداد ۶۷ واحد تولیدی با اشتغال ۵۰۴ نفر و با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این افزایش تعداد بهره برداری واحد‌های صنعتی در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱، محصول انجام دقیق و مستمر کمیته‌های «پایش طرح‌های صنعتی و غیر صنعتی» و «پایش جواز‌های صادره» و همچنین تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد، آزادسازی و واگذاری زمین‌ها به سایر سرمایه گذاران و کارآفرینان واجد شرایط در کنار شناسایی و رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و ۵۶۷ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۳ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ هزار و ۷۵۰ نفر در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده و مشغول فعالیت است.

راشکی گفت: هم اکنون ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی با دارا بودن زیر ساخت‌های مطلوب در گستره‌ای به مساحت چهار هزار و ۵۹۷ هکتار با طیف متنوعی از محصولات غذایی، فلزی، غیر فلزی، سلولزی و شیمیایی و برخورداری از ظرفیت همجواری و صادرات به ۲ کشور افغانستان و پاکستان و دسترسی به تنها بندر اقیانوس کشور در چابهار و آب‌های نیلگون دریای عمان در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

ارسال نظرات